Opfereintrag ... Bitte hier einfach mal was eintragen.

Diskutiere Opfereintrag ... Bitte hier einfach mal was eintragen. im Forum Sanierung allgemein im Bereich - Als kleiner Lasttest, wäre es schön, wenn ihr hier einfach mal in die Tasten haut. Gern auch mit Bild. Gern auch Leser außerhalb der Community...
Also ich darf schon sagen Ihr seid ein lustig Volk und der Hartmut fängt an mit seinen Gedichten;-)
worauf darf ich mich noch freuen!?

Hej es freut mich heute Abend hier zu sein

Herzliche Grüße
Mladen
 
habe auch keine

probleme..
@Andreas danke das du mich so zum lachen gebracht hast...
der isch guet!
 
Ok, nehmen wir mal an, das Schlimmste wäre überstanden ...

Dann mache ich jetzt mal Feierabend.

Gute Nacht

Hartmut
 
Hartmut

"Mal sehen wie sich Danke schreibt"
das war blöd gäll
ja manchmal schreib´ich schon ein Blödsinn...ich hoff dann immer man misversteht mich nicht, wenn´s schon abgeschickt ist.

GTrüße
Mladen
 
@ Hartmut, --

--- die Benachrichtigungs - mails bezüglich der Teilnahme
an Forenbeiträgen und privaten Nachrichten funktionieren auch . - Grüße, Andreas
 
Test

....funktioniert tadellos.
An dieser Stelle auch nochmal ein Dank für deinen unermüdlichen Einsatz, Hartmut!

Grüße
 
101 Bettmümpeli, von Karen Meffert

Wie s cha gah, wänn me nüd zfriden isch

Ein Maa, wo mit sinere Frau imene Hüüsli mit Strohdach amene Bärghang gwohnt hät, hät all Tag gjomeret:" Eso ne Frau hät doch s schönscht Läba, cha diheime blibe, muess nume echli choche, aber ich, ich muess ufs Fäld use und muess mi schinde und plage!"
Amene schöne Tag isch es dr Frau zdumm worde, und sie hät gzeit:"Guet, hüt gang isch emal ufs Fäld und du bliebsch und machsch s Ässä."-

Und eso isch es gsi. " Guet", hät de Maa dänkt, " dänn schoch ist mir grad en Riisbrei, mis Lieblingsässä."

Und er hät gschwind es Füür gmacht. Aber idäm Momänt haät d Chueh im Stlal afa brüelä vor Hunger. " Chasch dänk gschnäll s Wasser ufs Füür gstellt. Aber d Chueh hät nüd ufghört brüele. " I chumme jo scho, jetz wart doch au!" hät de Maa gschumpfem wil er zerscht na hät wlle de Riis is chochig Wasser zeu. er hät scho gmerkt, dass s Diheimeblibe au nüd graed gar eso bequäm isch. Dänn isch er äntli in Stall und gseht, dass gar e keis Fuetter parat isch . " Potz Blitz", hät er dänkt, " wänn isch jetz zerscht naö muess Fuetter richte, gaht mir de Riis übere." Also hät er d Chueh gna und hät sie vom Barghang abe ufs Huusdach geführt, demit sie döt chönni Fuetter sueche. Und dass sie nüd abegheit, hät er ihre en Strick durs Chämi i d Chuchi abegla. Dänn isch er i d Chuchi zrugg, hät dät das Strichändi sich sälber ums Bei gwichlet und witer zum Riisbrei glueget. Underdässe isch aber d Chueh bis zum Dachrand ane, hät döt es paar Gräsli gseh, hät de Hals uusgstreckt und - isch natürli vom Dach abetrolet. Wil aber de Strick z churz gsi isch, hät sie mit de Bei nüd ganz an Boden abe möge. I dr Chuchi aber häts de Maa mit em Strick ums Bei a d Dieli ufeglupft, mit em Chopf grad über em Rissbrei. Zum guete Glück isch d Frau grad vom Fäld heicho. Sie hät d Chueh gseh hange, hät gschwind ihres Jätmässer gna und de Strick abenandgschnitte, eso dass d Chueh wider uf d Bei cho isch. Derno gaht sie i d Chuchi und hät welle mit em Maa schimpfe. Wie aber stuunet sie, so sie dä gseht, mit em Chopf zmittst im Riis. Sie hät em usehgulfe und de Chopf, wo ganz volle Riisbrei gsi isch, gschwind abgwäsche.

Do hät de Maa gseit:" Liebi Frau, muesch nümme schimpfe. Vo jetz a wott ich nümme jommere. Im Zuekunft gang ich wider ufs Fäld und du blibsch diheime.
Jedes bi sinere Arbet, wienes sich ghört."
Und so händ sies au ghalte.


Mit freundlichen Grüssen

Veronika Klepac
 
Will's jetzt mal auf die Spitze treiben!

<object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" codebase="http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" width="450" height="370" id="flvplayer"><param name="movie" value="http://www.autsch.de/playerext/38949" /><param name="allowScriptAccess" value="always" /><param name="quality" value="high" /><param name="flashvars" value="pk=38949&displayheight=338&autostart=false" /><embed src="http://www.autsch.de/playerext/38949" quality="high" width="450" height="370" name="flvplayer" type="application/x-shockwave-flash" allowScriptAccess="always" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" flashvars="pk=38949&displayheight=338&autostart=false" /></object>

Nicht nur bei Laien geht es schief!

Ihr habt aber hier alles bereits ganz schön getestet.
Ich will's jetzt auch versuchen und urteilen.

Handwerklicher Probiergruß,
Udo
 
Zu alten Häusern...

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="
"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

...passen doch auch ganz gut alte Autos.

Und was die Funktion angeht, schön schnell, ruckelfrei und wirklich beeindruckend.
Gehe jetzt auch ins Bett.

Gute Nacht dem Rest der Fachwerk-Chat(er)
Udo
 
Holzernte

Für warme Wintermonate.
Und danach spiele ich noch ein bischen.........
 
Ja,

ich bring dann auch mal ein Opfer, weil:
gestern in Görlitz war's schöner (s. Foto)
Gruß, franz.
 
@ Franz

Du warst in Polen billig einkaufen!
sei ehrlich, denn Du stehst auf polnischer Seite.

Grüße ins Wochenende Udo
 
Lorem ipsum dolor

sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.
 
Thema: Opfereintrag ... Bitte hier einfach mal was eintragen.
Zurück
Oben